Vegye fel a kapcsolatot a napelem műszaki ügyfélszolgálattal
ha technikai jellegű kérdéseket szeretne feltenni az alábbi témákkal kapcsolatban:
- Napelem panelek (modulok cseréje esetén is)
- Akkumulátor megoldások
- Energiagazdálkodás
Küldjön üzenetet a kapcsolatfelvételi űrlap segítségével.
Igény bejelentése
Abban a valószínűtlen esetben, ha hibás terméket kap, kérjük:
- Forduljon a kereskedőjéhez vagy a telepítőjéhez.
- Ön vagy lehetőleg kereskedője/kivitelezője regisztrálhatja a hibás terméket a Sharp eService - Register szolgáltatásban. A reklamáció benyújtása előtt regisztrálnia kell az eService szolgáltatásba. A regisztrációhoz kattintson az alábbi Sharp eService Regisztráció gombra. Válassza ki a vásárló opciót, ha Ön a kivitelező vagy a forgalmazó, vagy válassza a napelem kárigény opciót, ha Ön a végfelhasználó.
- A bejelentkezési információkat a következő munkanapon e-mailben kapja meg. Ezekkel a bejelentkezési adatokkal lépjen be az eService Platformra, és ott adja meg a kárigényével kapcsolatos információkat.
Letöltések
A Sharp termékekhez tartozó összes letölthető dokumentumot a felső navigációban található kereső segítségével találhatja meg. A kivezetett panelekhez tartozó garancia / jótállási feltételek és telepítési kézikönyvek szintén letölthetők.
Flash adatok letöltése
Ha Ön kivitelező vagy forgalmazó, letöltheti a flash adatokat és a termékfotókat. A fénykép adatbázishoz szükséges bejelentkezési adatokért egyszerűen vegye fel a kapcsolatot értékesítési kapcsolattartójával, és kérjen hozzáférést.