Digitális Signage kijelzők
Mi az a digitális signage?
Több, mint pusztán az A-ból B-be jutásról szóló információ, a digitális signage olyan AV-berendezés, amely üzenetek közvetítésére, utasítások közlésére és hatásos tartalmak, például modern és lendületes marketingkampányok közvetítésére szolgálnak.
Van többfajta digitális signage?
Sokféle digitális signage létezik, a kicsitől a kompakton át a nagyméretű videófalig. Rendkívül népszerűek, mivel nagyon sokféle iparágban és helyzetekben használhatók AV-szoftverrel és kiegészítőkkel;
- Egyképernyős, automatizált tartalom – hírek, sport, időjárás, közlekedési információk, tervezőstúdiók, oktatási és egészségügyi intézmények
- Digitális bolti kijelzők - vendéglátóhelyi és bolti megjelenítők, vám-/adómentes vásárlás
- DooH (Digital out of Home - digitális "házon kívül") üzenetküldés – banki, biztosítási, vállalati cégek, nyilvános terek
- Térképek és útkeresés – statikus és interaktív kijelzők bevásárlóközpontokban, látogatóhelyeken, vidámparkokban, oktatási és egészségügyi intézményekben
- Videófalak - városközpontok, nagy közlekedési csomópontok, kiskereskedői reklámok
Üzenetek, amelyek áthidalják a zajt…
Garantáltan sokkal nagyobb hatást tesz az üzenetküldése, ha a digitális képernyőket választja a hagyományosabb feliratozási formák helyett.
A digitális signage lehetővé teszi a vállalkozások és a márkák számára, hogy áttörjék magukat a gyakran erősen telített piacokon, ahol versenyben vannak, növelve az ügyfelek elköteleződését célzott tartalom és üzenetküldés révén az elsősorban nem elkötelezett, mozgásban lévő közönséggel.
Ezenkívül a digitális signage a marketingkommunikációs mix befolyásos eleme lehet. A minőségi tartalom – intenzív színekkel és magával ragadó képekkel, központilag precízen és céltudatosan vezérelve – fantasztikus módja annak, hogy bárhol közvetlenül szóljon tömeges közönségéhez.
Méret és elérhetőség
A digitális signage lehetőségek skálája széles, az AV-berendezéseket és szoftvereket projektje vagy kampánya igényei szerint alakíthatja.
A 32"-120" közötti egyedi képernyőktől a nagy, multi-tile videófalakig, mint például a New York-i Times Square-en, többféle konfiguráció is elhelyezhető az Ön igényeinek és pénztárcájának megfelelően.
Amikor az Ön számára legjobb digitális signage-t keresi, vegye figyelembe a következőket;
- Méret – mit kíván megjeleníti és hol? Az adattal teli szöveget nehezebb lesz látni a paneles kijelzőn, és egy ütős kampány elveszítheti erejét a kis képernyőn.
- Kapcsolódás – Hogyan fog a signage kapcsolódni a tartalomkezelő rendszerhez, a Wi-Fi- és internet-lehetőségekhez?
- Hang és fényerő – A megnövelt fényerő pozitívan befolyásolja a képernyő láthatóságát, de vegye figyelembe a kijelzés helyét és a célközönséget is.
- Üzemidő – A hét minden napján, 24 órában rendelkezésre áll?
Ha igen, akkor általában kereskedelmi osztályú, jó minőségű AV-ra van szükség ahhoz, hogy teljesítse a berendezéstől elvárt igényeket.
A lehetőségek végtelenek, a Sharp széles választékából választhat. Fedezze fel AV-berendezéseinket valamint AV-szoftvereinket és tartozékainkat, hogy megtalálja a tökéletes digitális signage megoldást.
Fedezze fel audiovizuális eszköz kínálatunkat
Válasszon az alábbi lehetőségek közül