Synappx™ Meeting
A Synappx™ Meeting segít abban, hogy a megbeszéléseket időben elkezdje, és az együttműködésre és az ötletek megosztására összpontosítson. Gyorsan csatlakoztathatja személyes eszközét egy nagy képernyőhöz, elindíthatja a webkonferencia-rendszert, és készenlétben tarthatja a tartalmat - mindezt egyetlen gombnyomással.
- A legtöbb munkavállaló havonta 62 megbeszélésen vesz részt.*
- Az alkalmazottak számára kihívást jelent a produktív értekezletek megszervezése és lebonyolítása.
- A kutatások szerint az értekezletek előkészítése és megkezdése átlagosan 12 percet** vesz igénybe olyan tevékenységek miatt, mint a nagy képernyőhöz való csatlakozás, a konferencia-rendszer elindítása vagy a szükséges tartalom megtalálása.
Ha többet szeretne megtudni a Synappx Meeting használatáról, töltse le adatlapunkat az alábbi letöltések menüpontból.
* https://www.atlassian.com/time-wasting-at-work-infographic
** A Sharp és a Spiceworks 2017-es, közepes méretű szervezetek körében végzett közös kutatása alapján.
Synappx™ Meeting
Kezdje időben a megbeszéléseket
Koncentráljon a megbeszélésre, ne a technológiára
Akár tervezett, akár ad-hoc megbeszélésről van szó, egyetlen kattintással elindíthatja, és összekapcsolhatja az összes, megbeszéléshez szükséges összetevőt.
Ön és kollégái a megbeszélésekre koncentrálhatnak anélkül, hogy azon aggódnának, hogyan indítsák el őket.
- Megbeszélés automatikus indítása időben, egyetlen kattintással
- PC automatikus tükrözése
- Automatikusan csatlakoztatható webkonferencia, például Zoom értekezlet vagy Microsoft® Teams értekezlet
Megbízható asszisztense a megbeszélés során
A Synappx Meeting az Ön tárgyalási asszisztensévé válik, hogy segítsen Önnek hatékonyabbá és produktívabbá válni.
- Nyomon követheti és kezelheti a megbeszélések idejét.
- Hozzáférhet a megbeszélések meghívóinak mellékleteihez és más, a megbeszélésekhez szükséges fájlokhoz.
Fejezze be időben a megbeszélését
Amikor a megbeszélés véget ér, a Synappx Meeting segít szétkapcsolni a használt eszközöket, így a következő megbeszélés időben elkezdődhet.
- Tükrözés kikapcsolása.
- Webkonferencia kikapcsolása.
- Frissíti a helyiség naptárt, hogy felszabadítsa a termet más csapattagok számára.
Központi irányítás
A Synappx Admin Portal lehetővé teszi a Synappx alkalmazások egy helyről történő nyomon követését és kezelését. Itt a rendszergazdák központi irányítást kapnak a Synappx Applications összes szükséges összetevője felett. Vizualizált adatok állnak rendelkezésre, hogy a rendszergazdák betekintést nyerjenek a szervezeti trendekbe.
A biztonság az első számú prioritásunk
A Sharp innovatív technológiáiban a biztonság mindig az első helyen áll.
A Microsoft® Azure, Microsoft® 365, Google Workspace™ technológiák és a Sharp legjobb biztonsági gyakorlatai révén a Synappx alkalmazások és szolgáltatások többszintű biztonsággal vannak védve. Ha többet szeretne megtudni a Synappx biztonságáról, töltse le biztonsági fehér könyvünket.
Áttekintő bemutató
Tekintse meg a Synappx™ Meetinget, és tudja meg, hogy a technikai elemek egyszerűsítésével hogyan segíthet Önnek abban, hogy a megbeszéléseket időben elkezdhesse.
Kezdje időben a megbeszéléseket
A Synappx™ Meeting segít megszüntetni a technológiai kihívásokat, hogy az adott megbeszélésre összpontosíthasson, és maximalizálhassa az együttműködést és a produktivitást. Gyorsan csatlakoztathatja személyes eszközét egy nagy képernyőhöz, elindíthatja a webkonferencia-rendszert, és készenlétben tarthatja a tartalmat - mindezt egyetlen gombnyomással.
Synappx™ Meeting letöltése
Synappx™ Támogatás
A Synappx termékekkel kapcsolatos további segítségért és tanácsért, beleértve a felhasználói és adminisztrátori útmutatókat, a rendszerkövetelmény útmutatókat és a GYIK-eket, kérjük, látogasson el az ügyfélszolgálati támogatás oldalakra.